Rozdíly Jawa pérák

 

Ono se řekne koupím si péráka a bude klid. Renovaci z 50% přenechám firmám, který to zmáknou rychleji a za rozumný peníze (pískování, chrom, GO motoru, lakovna).

Problém č1 sehnat všechny díly a problém č2 je sehnat SPRÁVNÉ díly

 

Toto je návod k bodu č2. S  bodem č1 se musí každý poprat sám.

Takže začneme Rámem (Rámy 1,2) na první pohled totožné - Omyl

Vlevo je zbrojovka vpravo FJ:Toto pravidlo sem se na fotkách snažil zachovat.

1: na držákách zadních tlumičů je na každém u FJ znak FJ u zbrojovky tam nic není

2: držák stupaček u FJ jsou stupačky blokovány pruvlečným šroubem, zatím co u zbrojovky je systém později používaný, jako na kývačkách.

3: výztuha bateriového kastlíku je u FJ celková, zatím co u zbrojovky jsou jen dvě packy

4: zbrojovka má navařené oko pro zámek, který se zamykal k brýlím.

5: zbrojovka má lépe vyztužený krk a doraz brýlí je na rámu a ne jako u FJ na tlumiči ř ízení, který tímto nedostatkem praskal.

 

Maska světlometu:

1: FJ má malý otvor pro šroub k držáku řídítek

2: FJ má oba výstupky k vidlicím přivařené. To znamená, že maska se skládá ze 3 ks plechu, zatím co zbrojovka už byla lisována z kusu jednoho.

Brýle:

1: zbrojovka má již zmíněný doraz na rámu a k tomu jsou přizpůsobeny i brýle. FJ má dva otvory pro jiný systém stabilizátoru ř ízení a proto má otvory dva těsne u misky na kuličky krku.Třetí typ, který není na fotce, ale časem dodám, je mezityp těchto dvou, což znamená bez dorazu na rám, ale s otvorem pro zámek

 

Horní část brýlí:

1: již zmiňovaný šroub v masce se musí někam zašroubovat

 

Držák řídítek:

1: viditelný rozdíl není, ale na FJ je vyražen znak FJ